Головна » 2023 » Липень » 16 » Це знаменитий віадук у Ворохті (фото 1930-х років). Його історія почалася у 1890-х, коли через село проклали гілку Транскарпатської залізниц
3:59 AM
Це знаменитий віадук у Ворохті (фото 1930-х років). Його історія почалася у 1890-х, коли через село проклали гілку Транскарпатської залізниц

Переглядів: 62 | Додав: viktor | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 3
3 viktor  
0
Це знаменитий віадук у Ворохті (фото 1930-х років). Його історія почалася у 1890-х, коли через село проклали гілку Транскарпатської залізниці. Переказували, колію будували італійські інженери, великі приборкувачі гірських ландшафтів. Історія не підкріплена фактами: на цьому відтинку працювало будівельне підприємство якогось Зембицького. Досі потяги з Івано-Франківська до Ділового їздять саме частиною Транскарпатської залізниці. А колись ця гілка тяглася до Рахова й далі, до Румунії. Фотогенічний віадук у Ворохті задумували зовсім іншим – це мав бути звичайний залізний міст. Та під час прокладання колій неподалік знайшли поклади якісного пісковику. Склепінчасті мости, які спроєктувало Товариство австрійських інженерів у Відні, виявилися дешевшими за металеві. Камінь із каменярень “Інженер Крауш і Ко” та "Ґорґани" використовували не лише на карпатські віадуки, а й експортували до Кракова та Відня.

2 viktor  
0
Це знаменитий віадук у Ворохті (фото 1930-х років). Його історія почалася у 1890-х, коли через село проклали гілку Транскарпатської залізниці. Переказували, колію будували італійські інженери, великі приборкувачі гірських ландшафтів. Історія не підкріплена фактами: на цьому відтинку працювало будівельне підприємство якогось Зембицького. Досі потяги з Івано-Франківська до Ділового їздять саме частиною Транскарпатської залізниці. А колись ця гілка тяглася до Рахова й далі, до Румунії. Фотогенічний віадук у Ворохті задумували зовсім іншим – це мав бути звичайний залізний міст. Та під час прокладання колій неподалік знайшли поклади якісного пісковику. Склепінчасті мости, які спроєктувало Товариство австрійських інженерів у Відні, виявилися дешевшими за металеві. Камінь із каменярень “Інженер Крауш і Ко” та "Ґорґани" використовували не лише на карпатські віадуки, а й експортували до Кракова та Відня.

1 viktor  
0
Це знаменитий віадук у Ворохті (фото 1930-х років). Його історія почалася у 1890-х, коли через село проклали гілку Транскарпатської залізниці. Переказували, колію будували італійські інженери, великі приборкувачі гірських ландшафтів. Історія не підкріплена фактами: на цьому відтинку працювало будівельне підприємство якогось Зембицького. Досі потяги з Івано-Франківська до Ділового їздять саме частиною Транскарпатської залізниці. А колись ця гілка тяглася до Рахова й далі, до Румунії. Фотогенічний віадук у Ворохті задумували зовсім іншим – це мав бути звичайний залізний міст. Та під час прокладання колій неподалік знайшли поклади якісного пісковику. Склепінчасті мости, які спроєктувало Товариство австрійських інженерів у Відні, виявилися дешевшими за металеві. Камінь із каменярень “Інженер Крауш і Ко” та "Ґорґани" використовували не лише на карпатські віадуки, а й експортували до Кракова та Відня.

Ім`я *:
Email *:
Код *: